شیطان پرستی
skull
عکس و خبر و ..........
تبیان: شیطان پرستی جدید به خدایی اعتقاد ندارد و شیطان را تنها نوعی کهن نماد ( archetype ) می داند و انسانها را تنها در برابر خود مسئول میداند و اعتقاد دارد که انسان به تنهایی می تواند راه درست و غلط را تشخیص دهد به همین دلیل هم این اعتقاد بیشتر به عنوان یک اعتقاد فلسفی شناخته می شود .
شیطان در این اعتقاد نماد نیروی تاریکی طبیعت ، طبیعت شهوانی ، مرگ ، بهترین نشانه قدرت و ضدمذهب بودن است.
این اعتقاد دارای شاخه های متعددی است اما می توان گفت جز یکی دو نوع آن همگی دارای اصول زیر می باشند:
Atheism - : خدایی در شیطان پرستی وجود ندارد.
Not dualistic - : روح و جسم غیرقابل دیدن هستند و هیچ جنگی بین عالم خیر و شر وجود ندارد.
Autodeists - : خود پرستی ، خدایی جز خود انسان وجود ندارد و هر انسانی خود یک خداست.
Materialistic - : اعتقاد به اصالت ماده
- وابسته به راه چپ بودن در برابر راه راست که راه خدایی است .
- ضد مذهب بودن خصوصا مذاهبی که اعتقاد به زندگی پس از مرگ دارند.
- عدم پرستش شیطان زیرا شیطان جسم نیست و وجود خارجی ندارد.
- اعتقاد به استفاده از لذت در حد اعلای آن زیرا تمام خوشی دنیایی است و این خوشی ها خصوصا لذات ---- پتانسیل لازم را برای کارهای روزانه آماده می کنند و به هر شکلی انجام آنها لازم و ضروری است .
در بررسی نمادهای متعلق به شیطان-پرستی خط بسیار روشنی از ارتباط صهیونیسم و شیطانیسم به وضوح قابل مشاهده است .
در ذیل برخی از نمادها كه به عنوان نگین انگشتر ، -گردنبند ، تصاویر بر روی دست-بندها ، پیراهن ، شلوار ، كفش ،- ادكلن ، ساعت و ... درج شده و از جمله به ایران اسلامی نیز راه یافته است ، مورد بررسی و معرفی قرار می-گیرد :
Click the image to open in full size. Click the image to open in full size.




اگر نوشته وسط نماد یعنی (Satanism) به معنای شیطان-گرایی به همراه دایره حذف كنیم ، آن وقت یك ستاره پنج-ضلعی بر جای می-ماند كه همان نشانه ستاره صبح یا پنتاگرام (pentagram) باقی می-ماند .
Click the image to open in full size.




این سمبل نیز همان پنتاگرام است ، با فرق اینكه انواع آن گاه پنج-ضلعی وارونه (snvertedpentagram ) یا دیو (Buphomet ) و به شكل در میان نمادهای شیطان-پرستان به چشم می-خورد .

برخی از شیطان-گرایان محدوده جغرافیایی « تحت سلطه » این نماد و در واقع منطقه نفوذ شیطان-گرایی را در نقشه ذیل توصیف می-نمایند . (محدوده در ایسلند و اروپا)
Click the image to open in full size.
درمیان پنتاگرا-های قبلی تصویر سر یك بز تعبیه شده است كه اقدامی ضد مسیحی ، -به این معناست كه مسیحیان معتقدند كه مسیح همچون یك بره برای نجات ایشان قربانی شده است و با توجه به اینكه ایشان بز را نماد شیطان و در برابر بره می-دانند این آرم را انتخاب كرده-اند.
Click the image to open in full size.

666: یك سمبل با عنوان « شماره تلفن شیطان » توسط گروه-های هوی متال وارد ایران اسلامی شده اما در حقیقت علامت انسان و نشانه جانور در میان شیطان-پرستان تلقی می-شود و براساس مكاشافات 13:18 « ... پس هر كس حكمت دارد عدد وحش را بشمارد ،زیرا كه عدد انسان است و عددش 666 است . » از سال-ها پیش تاكنون این عدد با اشكال مختلف بر روی دیوارهای شهرهای بزرگ كشور مشاهده می-شد .
Click the image to open in full size.




صلیب وارونه (upside down cross ) : این نماد و حكایت از « وارونه شدن مسیحیت دارد » و عمدتا استهزا و سخره گرفتن این دیـــــ ـن است . صلیب وارونه در گردن بندهای بسیاری مشاهده شده و خواننده-های راك انواع مختلف آنرا به همراه دارند
Click the image to open in full size.

نماد صلیب شكسته یا چرخ خورشید (swastika or sun wheelc) : چرخ خورشید یك نماد باستانی است كه در برخی فرهنگ-های دینی همچون كتیبه-های بر جای مانده از بودایی-ها و مقبره-های سلتی و یونانی دیده شده-است .
لازم به توضیح است این علامت سال-ها بعد توسط هیتلر به كار رفت ،- لكن برخی با هدف به سخره گرفتن مسیحیت این سمبل را وارد شیطان-پرستی كردند .
Click the image to open in full size.

چشمی در حال نگاه به همه جا (All seeing Eye) : چشم در برخی نمادهای روشنفكری نیز به كار می-رود . اما شیطان-پرستی اعتقاد دارند چشم در بالای هرم « -چشم شیطان » است و « بر همه جا نظارت و اشراف دارد » .
این علامت در پیشگویی ،- جادوگری ، نفرین-گری و كنترل-های مخصوص جادوگری مورد استفاده قرار می-گیرد .گفتنی است این نماد بر روی دلار آمریكایی به كار رفته است .
Click the image to open in full size.




این نمادها به انگلیسی (Ankh) انشاء-می-شود و سمبل شهوت-رانی و باروری است .
این نمادها به معنای روح شهوت زنان نیز تعبیر می-شود . امروزه نماد “ فمنیسم “ در واقع یك نماد برداشت شده دقیقا از سمبل-های شیطانی است .

 
پرچم رژیم صهیونیستی : قابل توجه جدی است كه رژیم صهیونیستی علاوه بر حمایت-های آشكار و پنهان ،حتی از قرار گرفتن نماد رسمی كشور نامشروعش در كانون علائم شیطان-گرایان نیز پرهیز ندارد .
Click the image to open in full size.



ضد عدالت (Anti justice) : با توجه به اینكه تبر رو به بالا نماد عدالت در روم باستان به شمار می آمده است شیطان-پرستان تبر رو به پایین را با عنوان نماد ضد عدالت در راه پیمودن مسیر تاریك انتخاب كرده-اند .
همچنین گفتنی است كه فمنیست-ها از دو تبر رو به بالا به معنی مادر-سالاری باستانی استفاده می-نمودند.



Click the image to open in full size.

سر بز (Goat Head) : بز شاخدار ، -بز مندس mendes (همان ba"al بعل خدای باروی مصر باستان) ، -بافومت ، خدای جادو ، scapegoat (بز طلیعه یا قربانی) این یكی از راه-های شیطان-پرستان برای مسخره كردن مسیح است زیرا گفته می-شود كه مسیح مانند بره--ای برای گناهان بشر كشته شد . همانطور كه در توضیح نمادهای اول اشاره شد ،-این نماد تصویر كاملی است از بز قرار گرفته در نماد پنتاگرام .
Click the image to open in full size.



هرج و مرج (Anarchy) : این نماد به معنای از بین بردن تمام قوانین است و دلالت بر این امر دارد كه « هر چه تخریب كننده است تو انجام بده » این نماد عمدتا مورد استفاده گروه-های هوی-متال است .
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 4 / 10 / 1389برچسب:,
ارسال توسط hero

:آدرس سایت فیلتر شده
:نوع فیلتر

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 172
بازدید ماه : 5414
بازدید کل : 97694
تعداد مطالب : 334
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1